Albánia 4: Romok a falu szélén

Tiranából egy napra elugrottunk Apollóniába, amely egy ókori görög-római város. Vagyis napjainkban az ennek romjait feltáró múzeum, régészeti park.

Buszoztunk, taxiztunk (ez nem volt előre tervezve), találtunk buszt, amely úgy tűnt, hogy az önkormányzat hivatalos járata, és láttunk sok izgalmas romot.

Érdekes bécsi múzeumok

Bécs. Paloták, a császárság emlékei, cukrászdák. De nem csak ezek miatt érdemes a császárvárosba menni, hanem például a múzeumok miatt is. És köztük van nem egy, ami talán elsőre (vagy másodikra) nem jut eszünkbe Bécsről.

Múzeumok Izland körül

Az izlandi utunkon a rengeteg vízesés, szikla és gyönyörű táj mellett az épített környezetet is megcsodáltuk. Mai épületeket épp úgy, mint régieket. Sőt, olyan mai épületeket is, amelyek korábbi idők épületeiről és embereiről szóltak. Szóval, voltunk múzeumokban is.

hashtagutazas

Utazásaim, túrák és helyek, ahova szívesen utaznék. Nyomokban földrajzot tartalmazhat.

Rövidhírek, tweetek

Feedek

Legfrissebb bejegyzések

Ajánló

Kalandozások erre-arra: utazás mindenfelé a világban, pl. Kínába